Dienstag, 10. August 2010

Schäme

mich ja schon, dass es hier soo lange wieder still war - aber ich gelobe Besserung - zwinker.....

Hier also endlich ein paar Bildchen....

zuerst vom Pellworm

PhotobucketPhotobucket

Dann ein paar Oberteile - die mir glaube ich jetzt etwas zu gross geworden sind - denn der einzige Vorteil meiner Gallendingsbums war, dass ich etwas abgenommen habe...

PhotobucketPhotobucketPhotobucket

Dann hab ich meiner Freundin auf den Geburtstag noch ein Tatüta und ein Notizblock to go genäht

PhotobucketPhotobucket

1 Kommentar:

Jacky nadelt hat gesagt…

Hoi Du:-)))

wow, Du bisch jo mega flissig gsi!!!! Ganz tolli Sache hesch gnäiht!!!

D'Täsche si au ganz toll, super isch Dir dr Zueschnitt glunge!!

Und d'Höggelsummerwuche isch drfür an mir vorbi und zwar total!!! I ghör und gseh das s'erschte Mol! Muess grad emol go google... Dini Blüete si sooo schön!!! I cha das nid, so mehrfarbig höggle!

Ganz vill liebi Grüess
Jacky